Fóra › Výchova a výcvik › Nová dovednost – postup učení › Odpověď na: Nová dovednost – postup učení
ale při svém hledání “jak s hnědou”, jsem se setkala i s přístupem, že za polovičaté provedení (i v procesu učení), se neodměňuje.
Ale vsak to je v poradku, proc bys mela odmenovat, kdyz nebylo provedeno, cos chtela? Spis podumat o tom, aby nedoslo k polovicatymu provedeni, takze se vratit na tretinu/ctvrtinu/petinu cviku, za kterou este chvalit muzes, nenechat to dojit do poloviny?
Asi vim, co myslis. On je jen rozdil v tom, kdyz treba steneti (pruhatymu vampirovi) reknu „čůrání“ a jen pri naznaku, ze jde do travy ho pochvalim, pritom este nic neudelal. U hnedy si musis resit jinsi veci…
Mirko, ja coby svazarmovska fosilie jsem ke klikru pricuchla a hodne. ALE! Az po prakticky ukazce, seminarich. Taky jsem tomu jinak nemohla prijit na chut. Ze si psa obcas srovnam rukou? No a? To se nepere s pouzitim klikru, nejsem ryze pozitivne ladeny clovicek, vcera jsem mrdla Ruzici po kebuli kostetem, kdyz sousedum zdrhla malamutka a nabehla k nasemu plotu. Jekot, zabily by se, damicky. A madam cerna mela zacpany usi a neslysela v amoku povel na privolani na zahrade? Mno, tak pred upotrebenim protrepat, pak uz slysela.