Fóra › Ostatní › Soukromý: Kecaci leto 2022 › Odpověď na: Soukromý: Kecaci leto 2022
tady seznam psích knížek:
Vychováváme psa-Cyrila Kapfová-knížka ktzerá je o výchově pidi plemen,hodně jsem půjčovala začátečníkům
Trínink je rozhovor-Šusta
Neznám druhé takové zvíře jako je pes
Výchova a výcvik psů-Doris Bumanová
Pes ve stáří
Pro život vašeho psa-Greg Louganis
Štastný pes aneb cvičíme hlavou-1,díl-Ladisla Mach-hodně služební výcvik-šitej na IGP…
Problémové chování psů
Bud já nebo pes-Ivo Eichler-z toho jsem hodně čerpala,když jsem dostala Žeryka
Obedience-vysoká škola psí poslušnosti-Lucia Stemmerová
Moudrost starých psů
Vlčí mluva pro pejskaře-o alfa samcích,dominanci a jiných populárních omylech
Elli H.Radingerová-skvostná knížka,která jede vždy ve třech odstavcích-co si lidi myslí že by udělal vlk,
jaká je realita,Význam pro majitele psů-fakt skvěle napsaný-hodně zažitých mýtů-i to co my jsme kdysi učily lidi na cvičáku-tak to vyvrací-že vlci to stejně tak nedělaji….atd.
Svého psa nestřílejte-Karen Pryor
Pes:proč zahrabává kosti?-odpovědi veterinářů na časté dotazy
100 jednoduchých tajemství,proč jsou pro nás psi zdrojem štěstí
Pomoc!Jak poskytnour první pomoc svému psovi
Hovory se psem-náhlednutí do psí duše
Lidsko psí konverzace-František Šusta
Vím co mi chceš říct-jak porozumět řeči psů-s té jsem předčítala rodině nahlas:D
Pachové práce psů ve sportovní kynologii-Miroslav Ryneš
Proč to ten pes dělá?
Náš pes stůně
Psi kteří štěkají,nekoušou?-pověry a předsudky o psech*taky jsem hodně půjčovala začátečníkům,vyvrací se tam mýty-psovi stačí zahrada,pes je v bytě chudák,každá fena musí mít jednou štěnata…..
Psí dominance:Mýtus nebo skutečnost?
Čtyřnohý kamarád,aneb pozitivní motivace v praxi MVDr.Martina Klimešová,
špička naší agility,s Kiki legenda,ted žije v Itálii
začínala u nís na cvičáku s vlčím špicem Andy,pak se začala věnovat tanci a agility,bydlela v dědině kousek od nás,u ní jsem prvně viděla tanec ze psem,