Odpověď na: Soukromý: Kecaci leto 2022

Fóra Ostatní Soukromý: Kecaci leto 2022 Odpověď na: Soukromý: Kecaci leto 2022

MirkaD

tady seznam psích knížek:
    Vychováváme psa-Cyrila Kapfová-knížka ktzerá je o výchově pidi plemen,hodně jsem půjčovala začátečníkům
    Trínink je rozhovor-Šusta
    Neznám druhé takové zvíře jako je pes
    Výchova a výcvik psů-Doris Bumanová
    Pes ve stáří
    Pro život vašeho psa-Greg Louganis
    Štastný pes aneb cvičíme hlavou-1,díl-Ladisla Mach-hodně služební výcvik-šitej na IGP…
    Problémové chování psů
    Bud já nebo pes-Ivo Eichler-z toho jsem hodně čerpala,když jsem dostala Žeryka
    Obedience-vysoká škola psí poslušnosti-Lucia Stemmerová
    Moudrost starých psů
    Vlčí mluva pro pejskaře-o alfa samcích,dominanci a jiných populárních omylech
    Elli H.Radingerová-skvostná knížka,která jede vždy ve třech odstavcích-co si lidi myslí že by udělal vlk,
    jaká je realita,Význam pro majitele psů-fakt skvěle napsaný-hodně zažitých mýtů-i to co my jsme kdysi učily lidi na cvičáku-tak to vyvrací-že vlci to stejně tak nedělaji….atd.
    Svého psa nestřílejte-Karen Pryor
    Pes:proč zahrabává kosti?-odpovědi veterinářů na časté dotazy
    100 jednoduchých tajemství,proč jsou pro nás psi zdrojem štěstí
    Pomoc!Jak poskytnour první pomoc svému psovi
    Hovory se psem-náhlednutí do psí duše
    Lidsko psí konverzace-František Šusta
    Vím co mi chceš říct-jak porozumět řeči psů-s té jsem předčítala rodině nahlas:D
    Pachové práce psů ve sportovní kynologii-Miroslav Ryneš
    Proč to ten pes dělá?
    Náš pes stůně
    Psi kteří štěkají,nekoušou?-pověry a předsudky o psech*taky jsem hodně půjčovala začátečníkům,vyvrací se tam mýty-psovi stačí zahrada,pes je v bytě chudák,každá fena musí mít jednou štěnata…..
    Psí dominance:Mýtus nebo skutečnost?
    Čtyřnohý kamarád,aneb pozitivní motivace v praxi MVDr.Martina Klimešová,
    špička naší agility,s Kiki legenda,ted žije v Itálii