Odpověď na: Soukromý: Kecaci leto 2022

Fóra Ostatní Soukromý: Kecaci leto 2022 Odpověď na: Soukromý: Kecaci leto 2022

Odetta

Koukám, že drápy jsou aktuální téma všude. Upřímně – já se taky bojím. Musela jsem se hodně překonat, vždycky jsem měla panickou hrůzu, že toho psa střihnu – u nebožtíka jsem se za 14 let neodhodlala to ani zkusit. Drápy mu stříhali na veterině, a před tím střihnutím jsem ho stejně neuchránila… Jinak zpětně viděno, když jsem se dovzdělala, jsem to dost po? a měl ty drápy celý život dost hrozné. Přerostla mu lůžka, a tehdy jsem nevěděla, že se na tom dá zamakat a zase je stáhnout. Takže teď se snažím to i přes svůj strach dělat líp. Dorostla jsem do toho, že ho radši střihnu sama než aby to zas vypadalo, jak to vypadalo, a stejně ho pak střihl někdo jiný. Zatím se to učím. Možná to nakonec zvládnu i s těma svýma kleštěma, zkusila jsem trochu jinou techniku a docela to šlo, ale chtělo by to si dokoupit ještě pilník a prášek na zastavení krvácení pro všechny případy. U nás ani ve “vedlejším” městě ho neměli, tak to zkusím, až se dostanu někam víc do civilizace…
    Přikládám aktuální foto – já jsem v rámci možností (když se to teprve učím) docela spokojená. Prostřední drápky si obrušuje sám, krajní a palce tedy upravuji podle nich. Když stojí, nedotýká se drápky země, tak snad dobrý.